neděle 10. ledna 2016

10 TIPS TO BE HAPPY | 2k16

AHOJ

Jako snad každý rok si dávám novoroční předsevzetí. U mě je to už snad tradice, ale většinou se stává, že z toho málokdy něco splním. Moje novoroční předsevzetí uvidíte brzy na liště v menu (inspirovala jsem se kamarádkou).
Nepovedla se mi vánoční edice BLOGMAS, protože jsem si chtěla Vánoce užít s rodinou, která mi přijela a do toho škola apod.
ALE dost vymlouvání a vrhnem se rovnou na pointu tohohle článku!
(btw. asi měsíc jsem nevydala článek, usnula jsem na vavřínech, ups..:D)


10  T I P S  T O  B E  H A P P Y 



1. Buďte kreativní
Menší isnpirace☺
Vymýšlejte nové věci, inspirujte se na internetu různými tipy, kterými si můžete např. vylepšit pokoj, abyste se v něm cítili útulněji, nemusí snad být všechno kupované ne? Udělejte si nástěnku s věcmi, které milujete, je to jednoduché. Najděte si na internetu obrázky věcí, které vás baví, máte je rádi, ať už se jedná o jídlo, cokoliv. Vytiskněte si je, pokud nemáte tiskárnu, nesmutněte, poproste kamaráda! Kupte si připínáčky a udělejte si koláž!
2. Změňte image
Nový rok, nové já. Na tomhle v tomto případě něco je. Možná potřebujete nějakou změnu. Zajděte si ke kadeřníkovi a změňte účes, nechte si poradit od kosmetičky nebo od někoho, kdo ví, které líčení by se k vám hodilo, nebo experimentujte. Péče o pleť je také důležitá. V jakékoliv drogerii najdete masku na obličej (doporučuju v DM mají dobré masky na obličej:)), která vám pomůže vylepšit váš obličej. Já používám také i olejíček na obličej, ale ten na sebe patlám jen, když jsem doma, nebo večer, protože pak od toho všechno mastné:D Rozhodně doporučuji koupit arganový olej, já ho mám od značky Santoos a najdete ho v každém obchůdku se zdravou výživou, bioprodukty apod. Vyhladí menší vrásky a pomáhá s akné, budete se po něm cítit líp.

3. Relaxujte a dělejte to, co vás baví
Relaxovat musí každý. Udělejte pro sebe něco a zajděte si alespoň jednou na masáže celého těla, udělá vám to nejen dobře, ale budete vypadat odpočatě.:)
Každý má nějaký ten koníček. Někdo rád spí, někdo rád kreslí, tančí, zpívá, skautuje, lyžuje, cokoliv. Dělejte to, co vás baví a nenuťte se do věcí, které vás nebaví:)!
4. Objevujte nové věci
Udělejte si s kamarádkou, s rodinou, se psem výlet! Nebo si klidně můžete sami, můžete jet na kole, na kolečkových bruslích, v zimě, pokud máte běžky, ale pokud nemáte, vaše nohy vám postačí. Vyvětráte se, ale také si vyčistíte hlavu a hodíte trable za hlavu (že bych byla básnířka?:D) Na prázdniny si naplánujte výlet tam, kde jste ještě nebyli a přemluvte rodinu, ať jede s váma!
5. Zapisujte si a foťte
Kdykoliv se vám stane něco dobrého, zapište si to. Za pár měsíců roků, si to přečtete (pokud sešit někde neztratíte:D) zasmějete se nad tím. Foťte cokoliv, vyfoťte se s kamarády, vemte svůj foťák kamkoliv. Můžete potom vyvolat fotky (vyvolávat si je můžete i v Rossmanu:)) a můžete si z nich udělat také koláž fotek. Foťte fotky také na váš telefon, nebo přes foťák je dejte do počítače a udělejte si Instagram (snad víte o co tu jde) a přidávejte tam fotky, můžete se tam také isnpirovat! :) (zkuste také aplikaci We♥It, Pinterest - jsou tu různé návody a inspirace na DIY)
6. Zapňete si vaši oblíbenou hudbu a tančete
Přesně tak. Zapněte si náhodnou hudbu, která vás nabudí energií a bude se vám chtít tančit, ikdyž já když tančím, tak vyadám jak praštěnej lachtan, ale uleví se mi. 
7. Udělejte si radost
Udělejte si radost a kupte si něco třeba na sebe, do bytu, jídlo, nové boty, kosmetiku, cokoliv. Každý si může udělat jendou radost :)
8. Nezaobývejte se nad tím, co říkaj ostatní
"Ježiš, vidíš ten svetr, to jí pletla babička?", šeptl někdo za vámi a proběhl ve vás takový divný pocit, že si chcete to oblečení hned sundat a chcete jiné, protože někomu se nelíbí? Pfff, kašlete na něj, pokud se vám to oblečení líbí, noste ho, ale musíte ho také s něčím alespoň trochu sladit. Každý si může nosit co chce, každý nemá třeba oblečení od Chanelu, nebo tak nějak. Mějte svůj styl a ignorujte poznámky ostatních, jenom vám závidí a nebo se nudí.:)
9. Udělejte si WISH LIST 2K16 nebo BUCKET LIST
Pokud se nudíte, napište si na papír, do sešitu, do deníku váš WISH LIST nebo BUCKET LIST. A co že to vlastně je? To, co chcet splnit za rok 2016. Bude vás to motivovat, že to musíte udělat, aby vám to přání zmizelo ze seznamu a vy jste mohli plnit další. Já si takový seznam vedu a je to super:)
10. MĚJTE SE RÁDI A VĚŘTE SI
Nic k tomu nemusím dodávat, vážne, žijete jenom jednou, nikdo vám už život nedá, tak ho žijte naplno!
Pro tento článek to bude vše. Doufám, že se vám moje tipy líbily a že vás alespoň trochu motivovaly.
Mějte se krásně, páčkoooo ☺
 

3 komentáře: