pátek 11. prosince 2015

DIY- vánoční čaj (recept) (bez obrázků) | BLOGMAS #2

Ahoj všichni!

Dnes jsem si pro vás  nachystala recept na vánoční čaj, který můžete pít, abyste zkrátili čekání na Ježíška. A promiňte mi, tentokrát jsem nepřidávala obrázky..

Tak vzhůru do toho! :)

Ingredience: 1/2 šálku medu
5ks hřebíčku
1 citron
kousek skořice (celé)
2 šálky pomerančového džusu
1 pomeranč
cukr (rozpis na 2 hrnky)







 Postup:    Do kastrolku vlijeme med, přidáme skořici a hřebíček. Zalijeme 1 a 1/2 hrnkem vody a vaříme 5 minut na mírném ohni. Zvlášť si uvaříme 500 ml černého čaje, do kterého přidáme pomerančový džus, vymačkanou šťávu z citronu a nakonec i připravený vývar ze skořice, medu a hřebíčku. Oloupaný a na malé kostičky nakrájený pomeranč přidáme do čaje a dle chuti můžeme ještě přisladit cukrem.

Pokud už vám 18, můžete přidat kapku rumu:D, ale radši ne, prosim :DD

Tak snad se vám úplně kraťoulinký článeček alespon trochu líbil, pro příště chystám něco lepšího:)


Tak ahoj! :)

2 komentáře:

  1. Mňam! Zajdu do krámu pro hřebíček a hned vyzkouším :)

    theelegantzone.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,sice už je po Vánocích, ale já jsem milovník čajů a tenhle stejně určitě vyzkouším, děkuju za nápad!

    www.kamiidk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat