úterý 2. února 2016

SPRING OUTFITS | 2K15 |


Ahojte!
Hodně dlouho jsem trpěla nemocí, kterou jsem nazvala neinspiracofobie. Věřte mi, je fakt hrozná. Otravovala a někdy i teď mě otravuje, proto nevycházejí články. Ale zase se z toho nebudu vymlouvat, je to už ohraný, vrhněme se na cíl tohoto článku. 
Chtěla bych vám ukázat pár mých outfitů, které jsem vytvořila pro jarní počasí. No, sice to moc na jaro nevypadá, vždyť je teprve únor, ale já už té zimy mám dost. Už jsem vypila kotle čaje, takže mi to stačilo.
Tak jsem přitáhla trochu té jarní nálady sem na blog.
btw. dělám tyhle outfity poprvé, takže se tu můžou vyskytnout chybičky :D
Mám tu pro vás 3 outfity.

1. Teplejší jaro
Takové teplejší jaro bude možná tak v březnu, ale to nevadí. Moc se mi tam nelíbí ta kabelka, no nevím proč jsem ji tam dávala. Co říkáte? 

2. Školní outfit
Do školy jsem zvolila něco jednoduchýho. Nemohla jsem vůbec najít nějaký batoh, který by se k tomu nějak stopro hodil, tak jsem dala tohle. Já se teda moc nemaluju, nebo spíše ráno nestíhám, takže na sebe hodím jenom BB cream a trochu řasenky, ale to někdy ne, protože si vždy promnu oči a vzpomenu si, že mám řasenku a potom vypadám jako panda :( :D Takže ta paletka od NAKED je tam jenom na okrasu, ano? :D
 

3. Do města, kino, procházka.. 
A jako poslední jsem vybrala takový jednoduchý outfit do města, nebo na procházku, kamkoliv. A říkám, paletka od Too Faced je jenom na okrasu :D

Tohle by bylo z prozatimních outfitů vše, snad se líbily.

A udělám si reklamu, pokud neznáte aplikaci Wattpad, doporučuji, protože je úplně skvělá! Můžete tam psát svoje příběhy, recenzovat a číst od ostatních. I já tam mám své příběhy, takže pokud byste mě chtěli sledovat, nebo si chtěli přečíst můj příběh, jsem tam jako Verr Moov a zrovna píšu nový příběh, takže bych byla ráda za přečtení.

Mějte se, čusík.









Žádné komentáře:

Okomentovat