neděle 6. prosince 2015

BLOGMAS! #1

Ahoj všichni!
Vůbec jsem neměla tucha, o čem bych psala a najednou mě to ťuklo do hlavy. Z poličky na mě spadl vánoční pohled. No jasně, vždyť je prosinec! A proto jsem si pro vás nachystala takovou menší vánoční edici 'Blogmas'.
Asi nebudu stíhat každý den přidávat článek (vidíte, už jsem opožděná, prosinec už dávno začal, achjo).
Do téhle edice se budu snažit zakomponovat jak DIY, tak věci, aktivity a to vše, co můžete dělat o Vánocích, nebo moje historky z Vánoc.

Tak se připravte, začíná první zástavka z nevím kolika! :D

BLOGMAS #1



Pro dnešní článek jsem si nachystala CHRISTMAS TAG, protože DIY si musím ještě sepsat, takže vyčkejte:D!

1. otázka: "Co se ti líbí na Vánocích?"

To je snad jasné, ta atmosféra, když se u stromečku sejde rodina a jak jinak než sníh.:)

2. otázka : "Tvoje oblíbené vánoční cukroví?"

Asi perníčky, včelí úlky, celozrné linecké, kokosovou roládu, takový ten tvrdý chlebíček a to je asi vše. (mám ráda všechno vánoční cukroví, ale tohle je takové top:D)

3. otázka: "Oblíbená vánoční koleda?"

Dominick the donkey! (doporučuji pustit, je nakažlivá:D)
Winter Wonderland
White Christmas
Little Drummer Boy
White Winter Hymnal
Už se zase těšíme na Ježíška.. je jich moc

4.otázka: "Co si přeješ po stromeček?"

Psala jsem už Ježíškovi a už mi odepsal, takže uvidím, jestli ty vysněné dárky pod stromeček dostanu.
(povlečení, oblečení knížky..známe to:D)


5.otázka: "Jak vypadá tvůj Štědrý den?"

Ráno se vzbudím, válím se ve vyhřáté posteli a až se mi fakt bude chtít vstát, tak se odhodlám a došourám se do kuchyně v sobíkových papučích do kuchyně ve flanelovém pyžamu a sáhnu hned po prvním kusu jídla, co najdu. Pak jenom chvíli se dívám na pohádky a když je venku sníh, neváhám a hned se obleču a běžím ven se vyblbnout. Dojdu potom mokrá a spocená, usuším si věci u krbu a dívám se zase na pohádky. Po obědě si dáme polední pauzu a zase skončíme u televize, ale mamka zavelí a pošle nás ven na procházku, takže jdeme se projít i se psy apod. Kolem 4 se vrátíme a v 5 nebo v 6 večeříme. Tento rok mamka chce prej koupit žraloka, ojé. Po té jenom čekáme, až zazvoní zvonek a jdeme nejprve k babičce a dědovi pro dárky a potom běžíme nahoru pro dárky a po rozbalení se cpeme cukrovím:D
(mám to detailně promyšlené:D)

6.otázka: "Co by jsi dělala, kdyby nebyly Vánoce?"

To nevím, asi bych se zbláznila.:D

7.otázka: "Máš nějaký vánoční svetr, nebo nějaký kus oblečení, který má něco společného s Vánocemi?"

Zatím ještě žádný svetr nemám, ale mám 2 flanelové pyžama, která jsou nejvíc úžasná! (ukážu v dalším dílu Blogmas:))
A pak mám jenom ponožky, papuče a to je vše, bohužel :(

8.otázka: "Umělý, nebo živý stromek?"

Živý a kdyby nebyl živý, tak radší žádný.

9.otázka: "Kdy balíš dárky?"

Až si koupím balící papír, což je tak do 15.prosince.

10.otázka: "Oblíbený vánoční film, nebo pohádka?"

Asi sem nezařadím Sám doma, protože se to každý rok opakuje.
Polární expres
Anděl páně
.....páni, já si na nic nevzpomínám!

11.otázka: "Kdy zdobíte vánoční stromeček?"

Tento rok jsem přemluvila mamku, že ho budem zdobit 22.prosince, juchů :D!

12.otázka: "Štve tě něco na Vánocích?"

Hádky a dlouhé řady v obchodech.


To by bylo pro dnešní BLOGMAS vše. Vím, že to bylo na rozjezd krátké, ale zítra by snad měl vyjít další díl, tak se těšte.
Tak co, zlobili jste? Nebo jste ze školy došli nepošpinění?
Napište do komentářů a ahoj! :)
btw. chci do tohoto tagu zatagovat Aničku , ale i vás ostatní, tak šup šup :)

2 komentáře: