středa 7. října 2015

DIY: Jednoduchá, podzimní svačina na 3 způsoby!

Hoj všichni!

Taky milujete podzim? Já úplně tuplovaně. Miluji zbarvování listů, vyřezávání dýní, nošení teplých svetrů a pití horké čokolády nebo čaje. Co víc si přát?
V tomhle článku bych vám chtěla ukázat svačinku, která se hodí na podzim a budete ji mít hotovou do 3 minut! Na tuhle sváču mě navnadila mamka, takže mami, díky.
Můžeme jít na to, ne? (btw. moc moc moc se omlouvám, že jsem dlouho nenapsala článek, neměla jsem co psát a neměla jsem čas, promiňte :))

Tuhle svačinu můžete dělat na 3 způsoby!



1. Mikrovlnka! (hodí se pro lidi, kteří jsou líní a nebo nestíhájí jako třeba já)

Nachystejte si 1 nebo 2 jablka (podle toho jak velkou sváču chcete). Omyjte jablka. Tuhle dobrotu chystám pro mého bratra, který si do té doby, než to ochutnal myslel, že ho chci otrávit.
Ikdyž jsem bratrovi nachystala 4 jablka, nakrájela jsem jenom 2:D
Jablka si nakrájejte na kolečka a vyřízněte jadřince (nebo jak se to jmenuje:D, prostě ten hnusný prostředek :))
Btw. omlouvám se za kvalitu fotek, bylo jaksi šero. Pro příště se polepším. :)


Jablka jemně posypte skořicí a kdyby vám to nestačilo, pokapejte lžičkou medu.
No jo, celkem špinavá mikrovlnka, ups:D

Vložte do mikrovlnky na 1 minnutu, nebo jak vám to vyhovuje :)
A hotovo! Nic těžkého, sice sladká, ale hodící se na dopolední svačinu abyste nabrali energii!:)

2. Trouba
Pokud máte čas a chcete si je pořádně propéct, zvolte tuhle volbu. Vložte nakrájená jablka do trouby na 180 stupňů. Hlídejte si jablka, aby se nespálila. (Kdyžtak se na mě nezlobte, tenhle způsob jsem ještě nezkusila, takže radši zvolte mikrovlnku :D)



3. Pánvička
Ano, i tenhle způsob je možný. Kápněte si slabou kapku oleje na pánvičku a začněte smažit. Hlavně jablka hlídejte, rychle se spálí!! Tenhle způsob je nejnezdravější, zkusila jsem ho jednou a stačilo mi to. Asi jsem tam dala hodně oleje, no nevadí.



To je pro tenhle článek všechno a tak bych to ukončila. Napište mi do komentářů, jestli vás "recept" zaujal a pokud máte rádi podzim, napište mi proč a pokud ne, tak také napište své důvody!
Já se s vámi loučím a při dalším článku (doufám, že bude brzo..)

AHOJ!

3 komentáře:

  1. Mňam.. Určitě zkusím :))
    Jablíčka miluji snad na všechny způsoby!

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju skořici, miluju jablka, ah, tohle určitě zkusím! Díky za nápad :)
    www.kamiidk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to fakt suprově :3 Jablka mám ráda jenom v něčem (snad chápeš) a tohle ani neznám, tak to určitě zkusím. :3
    DENYII

    OdpovědětVymazat