pondělí 24. srpna 2015

BACK TO SCHOOL OUTFITS

Ahoj všichni!

Pro dnešní článek jsem si pro vás nachystala pár outfitů do školy, která jsem našla na internetu. Jelikož začne podzim, tak některé outfity se budou skládat ze svetrů a podobně. Doufám, že se vám článek bude líbit a jdem na to! :) btw. nejsem na modu expert, tak prosím mě moc s modou neberte vážně!:-D (děkuji za pochopení!)



1. Pohodlný a zároveň stylový 
Svetřík, roztrhané boyfriend džíny, jednoduché botky a doplňky...



2. Skater skirt
 Skater sukně, tričko, šála, lehká parka, podkolenky  - úžasný podzimní outfit do školy!:)













3. Klobouk dolů!
Tento outfit je na podzimní dny jako vyšitý! :)
4. Jednoduchost na prvním místě! 
Tričko, džíny, mikina a tenisky. Hotovo.

5. Chcete vypadat na první den školy elegentně? Tady je něco pro vás!:)
Sukně, svetřík a kloubouk. Nezapomeňme na boty a doplněk na krk:) Elegantní celkem ne?

Doufám, že se vám dnešní článek líbil, možná byl krátký, ale nechtěla jsem nic dlouhýho, protože by to někoho nebavilo. Potěší mě, když mi dole věnujete nějaký ten komentář :)



AHOJ!




5 komentářů:

  1. A teď ještě všechny ty věci mít doma... =D
    Ale jo, ta čtyřka mi docela sedí =D :) - vybrala jsi pěkné outfity :)

    One little girl told

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně si teď vystihla outfity, které jsou na podzim pro mě nejlepší! ^^

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné outfity, škoda, že na mé škole nemůžu mít kraťásky nebo sukni, protože prostě církevní škola, ale něco někam zkusím :-). Supr článek zase Veru :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Polovinu bych si toho na sebe hned oblékla! :) Krásné outfity, jen je na některé v našich podzimních podmínkách už spíš zima :(

    OdpovědětVymazat