pátek 14. srpna 2015

Myš-lenky #1 - Co se mi prohání hlavou?

Ahoj všichni!
Vítám vás u nového článku a nové série článku, která se bude jmenovat Myš-lenky. Budu sem psát tak nějak skoro všechno, co se mi honí hlavou. Samozřejmně neprozradím všechno, na to jsem až moc tajemná.
Jako první, co se mi prohání hlavou, jsou lidé, které mám ve svém životě. Rozhodla jsem se udělat pročistu lidí, kteří se ke mně jenom vtěrkuji, nebo je ani neznám (někteří lidé jsou i na fb), nebo ti lidé, se kterými se prostě nechci bavit. Bez těchto lidí bude život rozhodně lepší. Určitě to zkuste taky. Udělejte si pořádek v hlavě. Jděte na procházku třeba do parku, nebo jestli bydlíte na vesnici nebo blízko lesa, tím líp. Běžte si vyčistit hlavu.
Ikdyž já když jsem vždycky na procházce, začnu přemýšlet nad věcma, o kterých jsem ani nevěděla, že je v hlavě vůbec mám.

Další moje myš-lenka je,  jak to bude vypadat v budoucnosti. Upřímně, nechci mít děti v budoucnosti, kde budou létat auta, jídlo se bude vyrábět z 3D tiskáren (což už se dělá i teď, ach) a děti pojedou do školy na koloběžce, která se po té přemění v auto. ANO, možná jsem naivní, ale co když to bude pravda? Byla bych o hodně radši, kdybychom měli v budoucnosti dobu, která byla před 10 nebo 20 rokama. Jo, možná si řeknete: "Panebože, co ta holka o tom nůže vědět, je jí jenom 14."
Jo, je mi jenom 14 a žiju v době počítačů a tabletů v jednom a také v době 3D tiskáren, ze které si můžete udělat dům a nemusite pohnout ani lopatou. Úžasné, vážně. 'tlesk, tlesk'

Možná jsem jediná, která má tenhle názor, ale já si za ním stojím. Prostě chci dobu, kde nikoho nezajímali peníze, jak kdo vypadá nebo jak se oblíká, zajímá ho jenom, jak moc rostou houby v lese, kolik práce ještě na chalupě zbývá udělat apod. (jo, beru si inspiraci z Chalupářů, bad-umsss)

Pro někoho je tento článek bezvýznamný, ale mě nic jiného nenapadlo. Tak pokud se to někomu nelíbí, ať mi...... políbí.
AHOJ!

1 komentář: