pondělí 10. srpna 2015

EMOJI TAG

Ahoj všichni!
Vítám vás u nového článku a nakousla bych ho tak, že udělám emoji tag, do kterého mě zatagovala Míša .( když kliknete na její jméno, objeví se vám její emoji tag, určitě se na její blog koukněte!)
No a pokud nevíte co je to emoji tag, tak vám to rázně vysvětlím.
Je to třeba 5
(možná jich budu mít já víc, hehe) smajlíků (neboli emoji), kteří vystihují váš život.
Chápete? Pokud ne, tak to pochopíte během tagu.
Jdem na to!

Jako první emoji jsem si vybrala smajlíka, který se směje a ze smíchu mu tečou slzy. Tehoto smajlíka používám snad pořád a to třeba i tehdy, když se nesměju.

Další emoji jsou sluchátka a k tomu noty, protože, kdo v této době dokáže přežít bez hudby a sluchátek k tomu?
K tomuhle emoji nemusím snad nic dodávat. Když mě lidi štvou, tak udělám přesně to na obrázku.
Naučila jsem se stát za svým a nepodřizovat se ostatním.
Následující emoji je klavír. Ano klavír, protože na něj hraju už asi 8 roků a mám to ráda, ikdyž mi to fakt někdy nejde a nejradši bych s tím klavírem práskla a nikdy ho už neotevřela, ale stejně patří k mojím emoji, které vystihují můj život.
Ano, tenhle smajlík vystihuje můj život. Já jsem taková frajerka (vtip) a vždycky se do všeho hrnu po hlavě jako největší královna. Samozřejmně tento emoji pro mě znamená to, že jsem v celku i pohodář (pokud mě někdo nerozčílí).
No a takhle se tvářím pokaždé, když někdo zavolá mé jméno, když nedávám pozor a potom učitel řekne: "Veroniko, co jsem říkal?" ...vlastně takhle mám vykulené oči pořád..od malička..no dobře, tak zas tak moc vykulené oči ne no:D.

Rozhodla jsem se sem dát dohromady 10 emojis, protože jenom 5 prostě nevyberu. Tak snad vám to nebude vadit:)
Na řadu přišel emoji, který představuje písmenko A. A proč zrovna A? Protože zbožňuju seriál PLL, ikdyž potom ještě cvrkám půl hodiny.
Rajče...rajče?! Teď si asi říkáte, proč tu mám rajče, ale já vždycky vypadám jako rajče. Pořád jsem rudá, když se stydím, po tělocviku nebo po tréninku, nebo prostě jenom tak. Jop, tenhle mě naprosto vystihuje.
Zeměkouli tu mám protože miluju cestování a poznávání nových zemí. Jop.
A jako poslední emoji tu mám znak Blíženců, protože to prostě k mému životu. (Asi jste pochopili, že jsem Blíženec, hehe)

Takže tím bych ukončila emoji tag. Přidala bych sem i víc emojis, ale bylo by toho moc a to zas moc nechci. Popřípadně bych udělala Emoji tag #2.

Nezbývá mi nic než se s vámi rozloučit a těším se na vás u dalšího článku!:)
AHOJ!






2 komentáře: