neděle 9. srpna 2015

Ahoj všichni! + 30+3 faktů o mně!

Ahoj všichni!
Vítám vás na mém blogu, který bude o všem. A to vážně o všem. Od mého stěžování až po fashion články. Jen moc vaření a líčení moc ode mně nečekejte:). Na začátek, bych se vám chtěla nějak představit a něco vám říct o mně a proto tu máte 30 faktů o mně!



1. Jmenuji se Veronika
2. je mi 14 let
3. miluju knížky
4. sleduji seriál PLL, Přátelé, Krok za krokem, Plný dům, Teen Wolf, The Carrie diaries, My mad fat diary, The Big Bang Theory atd...je jich fakt moc (pro fanoušky pll, nemůžu se dočkat, až se zjistí, kdo je Charles, ale zas mi bude líto, že už jim nebude posílat, žádné výhružné vzkazy:()
5. po prázdinách jdu do 9. třídy
6. jsem hrozně ráda za design tohoto blogu a musím poděkovat Míši, která mi s ním dost pomohla (její blog bude na konci článku)
7. mám bratra, kterému je 16, ale dost často se chová jak 10 letý kluk
8. když nakupuju, tak jsem hrozně moc nadšená, ale asi tak po ani ne hodině mě to přestane bavit a vyhledávám spíš lavičky než obchody (asi jsem jediná, která to dělá:D)
9. bydlím na vesnici
10. vážně moc si vážím mých kamarádů, rodiny, přátel a příbuzných, ikdyž mě dokážou naštvat
11. skoro pořád si povídám sama pro sebe, ať už česky, nebo anglicky, jenom německy jsem ještě tak nějak nemluvila a to se ji učím už třetím rokem
12. když mi někdo něco řekne a já mu rozumím, tak se stejně musím zeptat: "co?"
13. tancuji v kroji
14. zbožňuji hraní na klavír, ikdyž mi to moc nejde, také jídlo, postel a muziku
15. chtěla bych někdy potkat herce Augustus Prew, kterého jste mohli vidět ve filmu Kletba Měsíčního údolí (všichni povinně podívat!), Smrt a život Charlieho st.Clouda (myslím, že tam hraje) apod.
16. poslouchám všechny žánry muziky dohromady, nemám nějak vybraný styl
17. pokaždé když si koupím deník s organizátorem, tak si řeknu: "Jo a budu si do něj každý den psát"
Tak to stejně dopadne tak, že se na něj jenom práší a pak se už nemůže použít, protože je z minulého roku.
18. nepochopím lidi, kteří ví, že váží 40 kg i s postelí musí o sobě říkat, že jsou tlustí, jen aby dostali od ostatních útěchu. Ode mně by dostali tak akorát facku.
19. bývám někdy dost žárlivá
20. když dostanu ve škole špatnou známku, je lepší na mě nemluvit
21. moje oblíbené filmy jsou Dirty Dancing (taky se povinně koukněte, božskej film) a již zmiňovaná Kletba Měsíčního údolí
22. moje oblíbený písničky je prozatím Dance Like We're Making Love od Ciary a Do It Again od Pia Mia a celý můj playlist na Spotify....ehm ehm
23. ráda se oblékám do pohodlného, elegantního, klidně i sportovního oblečení, taková všehochuť
24. miluju kreslení, ale musím kreslit večer, protože nikdo pak nemá tendenci mě rušit, neboť všichni spí
25. celkem vtipný je, že za dva týdny možná tři začíná škola a já si chodívám spát asi tak ve 2 ráno a to tak dělám už 6 měsíců, vlastně to není vtipný, ale smutný, achjoo
26. miluji focení a fotky, protože se pak ty fotky můžou vyvolat a máte památku navždy, fakt
27. zapomněla jsem na začátku napsat, že jsem mooooc vysoká (mám okolo 175 cm) a proto moc nenosím podpatky, protože nepotřebuju mít 2 metry
28. cvičím a snažím se žít zdravě, ale někdy to prostě nejde a já skončím se snickerskou v posteli a řeknu si: "až zítra budu cvičit"
29. dokážu být hodně líná, ale nesnáším nepořádek a proto musím furt uklízet
30. jsem sangvinik :)

Přichystala jsem si pro vás ještě 3 bonusové fakty, tak se mi nesmějte:D
31. když jsem byla malá, sletěla jsem na chatě z mlýnských schodů (jsou to takové schody, kde na jedné straně je vyřízlý kousek dřeva a tak se to střídá po jednom schodu z každé strany:D) a ještě jsem se bouchla do železného topení s ostrými hranami a mamka ke mně přiběhla a místo toho aby na mě mluvila, mě profackovala a já se probrala a začala brečet, yay
32. asi před dvěmi lety jsem byla na návštěvě u mé druhé babičky a její soused měl psa, tak já jako na pohodu jsem řekla, že si ho jdu pohladit a jak jsem se k něm nahla, byl celkem malej tak jsem byla dost u zemi, tak mě kousl přesně do kořenu nosu a co já? Začala jsem brečet:D nebylo to jako brečení, spíš potahování no
33. když na zahradě pracuji s hráběma, tak vždy si je postavím tak, že mě po té majznou mezi oči, super ne?

Uuu bolí mě sice ruce, ale neva. Doufám, že jste se mi moc nesmáli, když jste si to četli a hlavně při těch posledních 3 faktech. Tohle bylo na úvod a k prvnímu článku vše, tak se na vás budu těšit příště!
AHOJ

P.S. Tady je blog Míši : www.a-little-darling.blogspot.cz !

2 komentáře:

  1. Skvělý článek, zasmála jsem se :-D Nemusíš děkovat :-).
    Maybe one day you'll understand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale musím, děkuju!:D bez tebe bych měla akorát popel:D:)

      Vymazat